MOSTAFA NAZIRI

کامیابی و موفقیت ، ایجاد انگیزه ( راز پرواز )

MOSTAFA NAZIRI

کامیابی و موفقیت ، ایجاد انگیزه ( راز پرواز )

هفت نکته مدیریتی

برای ایجاد خود باوری در کارکنان

1. احترام : رفتار محترمانه با کارکنان موجب می شود آن ها در انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن تلاش کنند.

  1. مسئولیت و اختیار: مدیران می بایست زمینه پذیرش مسئولیت را از طریق تفویض اختیار فراهم آورند تا سودمندی و کارایی کارکنان افزایش یابد.
  2. ریسک پذیری و خطر پذیری : مدیرانی که خود باورترند بسیار هوشیارانه در تصمیمات خود از قدرت ریسک پذیری استفاده می کنند.
  3. قدر شناسی وپاداش: توجه نکردن به تشویق ،انگیزه کارکنان را برای فعالیت و تلاش کاهش می دهد و به خود باوری آن ها صدمه می زند.
  4. مناسبات و ارتباطات :  مناسبات و روابط درست می تواندسبب پرورش خود باوری و عملکرد مطلوب در کارکنان شود.
  5. نماد سازی : سازمانی خود باور و دارای عملکرد درخشان است که همه کارکنان آن در رفتار خود مظهر فرهنگ و ارزش های مقبول سازمان باشند
  6. نوسازی و تحول :  ایجاد تحول و دگرگونی در سازمان و تبدیل شدن به سازمانی یاد گیرنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد